piątek, 27 kwietnia 2012

Domowe obcinanie włosów!

Tak jak już pisałam w poprzedniej notce, postanowiłam zaprzestać korzystania z usług fryzjera i przerzucić się podcinanie włosów w domu - dzisiaj zrealizowałam ten pomysł :). Moje końcówki były już dość mocno zniszczone i rozdwojone, więc potrzebowałam obcięcia ok. 3 cm włosów. Poza tym moje włosy są pocieniowane lekko na końcach (na kształt litery U) i z przodu. Takie też cięcie chciałam zatrzymać.

Na zdjęciach może wydawać się, że nie ma zbytniej różnicy w długości, ale to chyba dlatego, że na drugim zdjęciu za bardzo odchyliłam głowę do tyłu.


Pocieniowane włosy z przodu.


Pa pa, rozdwojone i zniszczone końcówki! :)


Włosy miałam obcinane w 3 etapach. Najpierw dolna warstwa (górną spięłam na czubku głowy) została skrócona o 3 cm i obcięta w kształt litery U. Następnie to samo z górną warstwą, z tym, że została ona obcięta odrobinę bardziej, aby włosy stały się bardziej „trójwymiarowe”. Na końcu przód i delikatne „pazurki”.

Od teraz zostaję przy strzyżeniu domowym, gdyż jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Efekt wyszedł dokładnie taki jak chciałam. Polecam każdemu taki sposób, wystarczy zaufana osoba i para ostrych nożyczek (te Elite, które kupiłam w Naturze sprawdziły się – według mnie jakość ok, chociaż nie mam porównania, ponieważ nigdy nie miałam innych).

27 komentarzy:

  1. ja też samodzielnie w domu podcinam włosy z reguły raz na miesiąc - głowy w dół, grzebień, nożyczki i nie ma ok 2cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rewelka. Włosom daje dużą różnicę obcinanie ich zwykłymi nożyczkami, a fryzjerskimi?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno zwykłe nożyczki zamiast ciąć to miażdżą włos, co sprawia, że szybciej się rozdwaja. Ale najważniejsze, żeby nożyczki były naprawdę ostre - jak są bardzo ostre to mogą być też zwykłe:)

      Usuń
  3. wyszło nieźle . ;)
    ja bym się bała obcinać włosy sama a tym bardziej dać komuś by mi obciął . ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiałabym się sama ostrzyć, dlatego zostaję przy rękach fryzjera. :)
    Podziwiam! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja prowadzę na pingerze caly czas, znaczy juz od dość dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podasz adres? Weszłam na Twój profil ale nic tam nie znalazłam..

      Usuń
  6. ja na razie jestem na etapie podcinania sobie tylko grzywki a i to się różnie kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie nie mam potrzeby wizyty u fryziera :).
    Ale lepiej wyglądają Po obcięciu ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo lepiej wyglądają po obcięciu. Podziwiam, ze sama podcinasz i do tego świetnie Ci to wychodzi:) Ja sama podcinam sobie grzywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ruszam się nożyczek, mam dwie lewe ręce w tych kwestiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy. Pamiętam jak kiedyś obcięłam się sama. Zupełnie sama i to fryzura dość krótka, długość w okolicach ucha. Wyszło nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wystarczy trochę odwagi i można ciąć:) A efekt czasem lepszy niż od fryzjera.

      Usuń
  11. ale masz piękny kolor włosó *.* ja od lat sama podcinam grzywkę, inaczej musiałabym co 2 tygodnie do fryzjera chodzić. ale włosów na długości sama bym nie obcięła, bałabym się jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam komu zlecić podcinania końcówek, a sama nie dam sobie rady, więc muszę do fryzjera chodzić... Tylko grzywkę podcinam sama i robię to lepiej od fryzjerów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zaufana osoba to podstawa, jak mi kiedyś mama obcięła końcówki i grzywkę to następnego dnia leciałam z płaczem do najbliższego fryzjera :D

      Usuń
  13. uwielbiam ten stan kiedy mam swiezo sciete koncowki :D sa takie zdrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. to może i ja kupię sobie te nożyczki i spróbuję, zaczynając od grzywki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. zostałaś otagowana:) - http://onemomentformakeup.blogspot.com/2012/04/tag-11-pytan.html

      Usuń
  15. bardzo ładnie ścięte :) ja kiedyś obcinałam sama mojej przyjaciółce, nawet grzywke ,mimo iż to był mój pierwszy raz była zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najpierw musiałabym kupic nożyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. http://dogonic-marzenia.pinger.pl/ prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a codo fryzury, to naprawdę swietnie ;) :) a ceny podcięcia włosów w Gda mnie rozwaliły :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatni raz byłam jakieś 5 lat temu u fryzjera, nie wierzę im w te obcinanie 2cm, bo zazwyczaj z 2 robi się od 6 do 10 nawet .. ;/ więc od tego czasu podcinam i obcinam sobie sama ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...