wtorek, 1 maja 2012

TAG: 11 questions


Zostałam otagowana przez Edytę Joannę, za co Ci kochana bardzo dziękuję:)

Zasady tagu:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez tagera odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Wybierz 11 osób, które tagujesz, powiadom je.
3. Utwórz 11 pytań, które chcesz zadać tagowanym osobom.

1. Czy jest aktualnie jakiś kosmetyk o którym marzysz/pożądasz go?
Chciałabym mieć jakiś luksusowy kosmetyk do makijażu, np. szminkę YSL lub Chanel. Ale jako że jestem straszną sknerą :P i nałogowo oszczędzam, to raczej jest bardzo mało prawdopodobne, że w najbliższym czasie taką rzecz nabędę.

2. Czy malujesz się na co dzień?
Tak, ale są dni, że nie nakładam makijażu.

3. Czy jest coś, co sprawia Ci problem w makijażu, np. nakładanie bronzera, namalowanie kreski eyelinerem itp.?

Mam problemy z... malowaniem paznokci. Zawsze gdzieś się upaćkam na palcach, nałożę za mało/za dużo lakieru, zrobię smugi... A jak już uda mi się ładnie nałożyć lakier, to oczywiście później niechcący dotknę gdzieś umalowanymi paznokciami, że zostaną na nich paskudne odciski:) Dlatego dość rzadko maluję paznokcie.

4. Bez jakich kosmetyków nie możesz się obejść na co dzień? Wiem, że trudno zdecydować się na jeden, więc proszę podaj max 3:)

Mydło, pasta do zębów, antyperspirant.

5. Czy są takie kosmetyki lub akcesoria, których nie używasz, bo nie wiesz jak lub po prostu szkoda Ci czasu/nie chce Ci się?

Prostownica – nigdy nie używałam i nie zamierzam.
Zalotka – posiadam takową, ale uważam za zbędną. Poza tym nie kojarzy się Wam ona z narzędziem tortur?
Odżywki do rzęs - jakoś nie widzę celu w tym, aby moje rzęsy były o 1 czy 2 mm dłuższe:)

6. Czy kiedykolwiek byłaś lub masz zamiar się wybierać do: wizażystki, stylistki/ personal shopper, stylistki rzęs? A jeśli byłaś to czy byłaś zadowolona z efektów?

Nie skorzystałam z oferty żadnej z tych pań i nie zamierzam:)

7. Czy chodzisz do kosmetyczki, manicurzystki a jeśli tak to z jakich zabiegów korzystasz najczęściej?
Byłam tylko raz na zabiegu manicure i pedicure (w ramach prezentu od siostry), raczej nie planuję ponownie udać się na taki zabieg. Chętnie skorzystałabym za to z zabiegu masażu :)

8. Czy dałabyś się pomalować makijażystce, która sama się nie maluje?

Czemu nie? W końcu zawsze mogę zmyć makijaż :)

9. Czy w ubraniu starasz się podążać za trendami mody czy raczej stawiasz na ponadczasową klasykę?
Ponadczasowa klasyka! Poza tym noszę to, co mi się w danym momencie podoba (oczywiście bywają to też tzw. ostatnie krzyki mody), ale nie podążam ślepo za modą i nie staram się być na siłę oryginalna.

10. Jaki jest Twój ideał kobiecej urody?

Ideałów nie ma, ale pięknymi kobietami są Eva Mendes i Rachel McAdams.

11. Jaki jest Twój ideał męskiej urody?

Nie mam jednego określonego typu męskiej urody, ale fajny jest dla mnie tenisista Michael Gambill :) (fotka1, fotka2)


Oto moje pytania:

1. Ile czasu poświęcasz rano na kosmetykę i makijaż przed wyjściem z domu?
2. Kosmetyk, który przyniósł Ci największe rozczarowanie?
3. Gdybyś mogła na jeden dzień zmienić pracę i wybrać sobie dowolny zawód (tylko przez jeden dzień) to jaki wybrałabyś?
4. Ile czasu dziennie spędzasz w internecie? :)
5. Czy masz jakiegoś zwierzaka, jakiego? Jeśli nie, to chciałabyś mieć jakiegoś?
6. Kawa czy herbata?
7. Którego polskiego celebryty/celebrytki nie znosisz?
8. Nosisz na co dzień płaskie buty czy obcasy?
9. Ulubiony dzień tygodnia?
10. Podróż marzeń?
11. Czy jesteś duszą towarzystwa czy typem samotniczki?

Do zabawy taguję wszystkie chętne osoby:) Możecie odpowiadać na pytania u siebie na blogach albo tu w komentarzach – chętnie poczytam Wasze odpowiedzi, bo dzięki temu mamy okazję lepiej się poznać:)

10 komentarzy:

  1. Ciekawy TAG :) moze sie w niego pobawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja, jesli chodzi o malowanie paznokci, mam dwie lewe rece :P
    fajnie czytac Wasze odpowiedzi i bardziej was poznawac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel kosztował mnie ok chyba 11zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana polecam Ci lakiery Essence z drogerii Natura. Niektóre z kolorów są tak napigmentowane, że wystrczy jedna wartwa (np. czerowny) is chnie bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny jest ten tag :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Ile czasu poświęcasz rano na kosmetykę i makijaż przed wyjściem z domu? - ok. 40 minut licząc mycie włosów ;) bez mycia i suszenia 20 minut.

    2. Kosmetyk, który przyniósł Ci największe rozczarowanie?
    wiele, przeważnie wychwalanych pod niebiosa na blogach.. najbardziej jednak zawiódł mnie Cethapil do mycia twarzy :/

    3. Gdybyś mogła na jeden dzień zmienić pracę i wybrać sobie dowolny zawód (tylko przez jeden dzień) to jaki wybrałabyś?
    chirurg

    4. Ile czasu dziennie spędzasz w internecie? :)
    3/4 dnia :P

    5. Czy masz jakiegoś zwierzaka, jakiego? Jeśli nie, to chciałabyś mieć jakiegoś?
    -mam kota, marze o psiaku :) i dużym akwarium

    6. Kawa czy herbata?
    herbata

    7. Którego polskiego celebryty/celebrytki nie znosisz?
    Joanny Jabłczyńskiej

    8. Nosisz na co dzień płaskie buty czy obcasy?
    obcasy

    9. Ulubiony dzień tygodnia?
    kiedy jestem z TŻ, w różne dni więc nie mam konkretnego

    10. Podróż marzeń?
    Egipt dla mnie, Copacabana dla TŻ, dla Nas Maroko, chciałabym też kiedyś być w lesie tropikalnym

    11. Czy jesteś duszą towarzystwa czy typem samotniczki?
    psychicznie dusza towarzystwa, fizycznie samotnik :) zbyt wiele w życiu przykrości miałam i zamknęłam się w swoim świecie, tak lepiej :)

    (była aboovo - nadal Cie czytam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że napisałaś:))) Ale szkoda, że już nie prowadzisz bloga, fajnie się go czytało.. :(
      Co do tych kosmetyków wychwalanych na blogach to też przez to przechodzę... Raz skusiłam się na leczniczy korektor do twarzy (teraz dopiero zdałam sobie sprawę, że to była reklama, dobra recenzja w zamian za prezent od sklepu internetowego). Ehh ciężko znaleźć czasem jakieś wiarygodne źródła jeśli chodzi o recenzje..
      Jeśli chodzi o zwierzaki, to chciałabym mieć też kotka, a mam psa i rybki :P
      I chyba możemy sobie podać rękę co do kontaktów z ludźmi, też obecnie raczej mam swój świat, kilku zaufanych znajomych (bo przyjaciele to raczej za wielkie słowo) i nie jestem duszą towarzystwa/bywalczynią wszystkich imprez:)
      Jeszcze raz dzięki za komentarz i dawaj znać co u Ciebie słychać:) A gdybyś jednak zdecydowała się ponownie założyć bloga to czekam oczywiście na adres:) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Kochana na dniach założe nowego i wszystko w nim wyjaśnie :* dam znać na pewno :*
      właśnie takie słowa, że fajnie się go czytało sprawiają, że chce jeszcze raz podjąć się tego :)
      aboovo

      Usuń
    3. Trzymam Cię za słowo i czekam z niecierpliwością na nowy adres!! :)

      Usuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...