środa, 11 lipca 2012

Recenzja: Alterra odżywka do włosów z morelą i pszenicą

Wyjaśniło się z tą pracą już na 100%, przyjęli mnie i podpisuję umowę. Cieszę się i praca też mi się podoba, a ludzie są naprawdę fajni. Z drugiej strony oznacza to, że w te wakacje już sobie nigdzie na dłużej nie pojadę, ale coś za coś.

Przejdźmy jednak do tematu notki. Przedstawiam Wam dzisiaj krótką recenzję odżywki do włosów, z której jestem naprawdę bardzo zadowolona.

Nazwa: Alterra odżywka z morelą i pszenicą nadająca połysk, do włosów pozbawionych blasku i łamliwych, odżywka do spłukiwania
Producent: Rossmann, Niemcy
Cena: 9,99 zł / 200 ml (często w promocji bodajże za 6,49)
Gdzie kupić: Rossmann

Opis producenta:  Promieniujący blask i sprężysta pielęgnacja. Cenny kompleks roślinny zawierający ekstrakt z moreli i winogron, jak również olej z nasion pszenicy nawilża, wzmacnia strukturę włosa, a jednocześnie chroni skórę głowy. Efekt to łatwiejsze rozczesywanie i pięknie błyszczące, wyraźnie mocniejsze włosy. [źródło: opakowanie i rossnet.pl]

Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Triticum Vulgare Oil, Sodium Lactate, Prunus Armeniaca Fruit Extract*, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Vitis Vinifera Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Cocos Nucifera Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Limonene**. * składniki pochodzące z upraw ekologicznych. ** naturalne olejki eteryczne.

Odżywka nie zawiera:
- syntetycznych barwników
- substancji zapachowych i konserwujących
- silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych

Zdjęcia i moja opinia:
 Opakowanie jest proste i wygodne.


Z otwarcia łatwo wydobyć odpowiednią ilość produktu, wieczko łatwo się otwiera i zamyka.


Konsystencja odżywki jest dość gęsta, a jej zapach do złudzenia przypomina mi brzoskwiniową Jogobellę :)


ZALETY:
+ ułatwia rozczesywanie
+ nadaje lekki połysk
+ nie obciąża włosów
+ łatwo się rozprowadza na włosach
+ wydajna
+ przyjemny zapach

WADY:
- włosy mogą szybciej się przetłuszczać

OCENA OGÓLNA: 5-/5
Bardzo dobry produkt o fajnym składzie. Dzięki tej odżywce włosy naprawdę świetnie się rozczesują i lekko błyszczą. Poza tym wyglądają na mniej przesuszone. Nie ma co więcej się rozpisywać, po prostu polecam!

54 komentarze:

  1. jak dla mnie plusy takie. która da każda nawet "byle jaka" odżywka, także nie wiem czy warto nakładać, spłukiwać...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu z kilkoma innymi odżywkami ta wypada dla mnie o niebo lepiej

      Usuń
  2. ja też ją mam;p i super jest;p i ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu pracy:)
    Czy ta odżywka jest bez spłukiwania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odzywki Alterry, jednak moim faworytem jest ta z granatem. Odzywka, którą opisałaś naprawdę dobrze wygładziła mi włosy, jednak przy okazji były trochę oklapnięte. Natomiast szampony z Alterry nie służą mi w ogóle - swędzi mnie po nich skóra głowy i włosy mega szybko się przetłuszczają. Myślisz, że to dlatego, że nie zawierają silikonów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie próbowałam tej z granatem, ale pewnie zakupię:)
      szamponów z Alterry też nie miałam okazji używać, ale brak silikonów raczej nie ma nic do rzeczy... ale czytałam, że takie swędzenie mogą o dziwo właśnie wywołać naturalne składniki, bo możesz mieć na nie alergię:)

      Usuń
    2. No właśnie takie same skutki wywołał u mnie też Baby Dream, a on także nie ma silikonów, więc to właśnie to podejrzewałam. Teraz myję znalezionym na Twoim blogu szamponem Malwa - czarna rzepa i skóra głowy się uspokoiła :)

      Usuń
    3. bardzo cieszę się, że recenzja szamponu okazała się przydatna:)
      ta Malwa Czarna Rzepa to ostatnio mój największy ulubieniec:)

      Usuń
  5. Fajna, ale gdy przeczytałam że minusem jest to że mogą się włosy szybciej przetłuszczać, jestem zdecydowanie na nie. Ponieważ szybko przetłuszczające się włosy to mój wielki problem .

    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy niestety też się szybko przetłuszczają:( przy tej odżywce muszę je myć codziennie, by dobrze wyglądały. ale staram się ją nakładać od połowy włosów, to wtedy nie jest tak źle.

      Usuń
  6. widziałam ją ale za każdym razem odstawiam :P po co mi kolejna (6) odżywka skoro poprzednich nawet nie zaczęłam... poczekamy i na nią też przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pracy w takim razie :) Ja akurat nie do końca przepadam za tą odżywką, mam wrażenie, że u mnie nie działała najlepiej. Masz bardzo ciekawego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Ciesze sie, ze u Ciebie wszystko dobrze. Sledzilam Twojego poprzedniego bloga od jakichs 4 lat! Wygladasz swietnie! Gratuluje :) Bede tu zagladac :* a tymczasem moj blog to fella.pinger.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Bardzo miłą niespodziankę sprawiłaś mi tym komentarzem!! Dziękuję za wizytę kochana i cieszę się, że tak długo wytrzymałaś czytając moje notatki:) Zaraz zabieram się za przeglądanie Twojego bloga:)

      Usuń
  9. ja ma w ogóle przetłuszczające się włosy, więc obawiam się że ta odżywka bardzo obciążyła by mi włosy... nie wiem może jednak kiedyś zdecyduję się na nią i sprawdzę jej działanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam do kompletu szampon i jest to jak dla mnie duet idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo to naprawde dla mnie wiele znaczy :) Powiem Ci, że właśnie najbardziej lubię ta przemiane w kogoś innego wreszcie wtedy czuje, ż jestem na właściwym miejscu. Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dość, że tania to jeszcze działa :) jak mi się skończy obecna to na pewno tą zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety ten jeden minus eliminuje wszystkie plusy :( ważne jest nawilżenie i cała reszta, ale jak mi się włosy przetłuszczają szybciej niż normalnie to bardzo bardzo mnie to irytuje niestety. Ale fajnie, że Tobie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze nic z pielęgnacji do włosów Alterry, a bardzo bym chciała :) O tej odżywce czytałam raczej dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się, czy brać, ale ma alcohol (sic!) na drugim miejscu w składzie, z tego co widzę : ( A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziałam, że Cię przyjmą :P Tak czy siak cieszę się razem z Tobą :).

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie niedawno ją odkryłam, już dawno żadna odżywka nie spisywała się tak dobrze na moich włosach jak ta, też muszę jej poświęcić wpis :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam szampon z tej serii swietny byl:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm nie mam problemu z przetłuszczającymi się włosami, więc może wypróbuję tę. Ostatnio zastanawiałam się na którą odżywkę Alterry się zdecydować, więc może zacznę testy od tej.

    Gratuluję zdobycia pracy! :)))) Wiedziałam, że wszystko ułoży się pozytywnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez zastanawiałam się pomiędzy tą odżywką a tą z granatem. ale wybrałam tą pierwszą, a następnym razem spróbuję granat:)

      Usuń
  20. gratuluje :)) a widzisz pisalam Ci ze dlaczego niby ma sie nie udac takiej fajnej i madrej dziewczynie :))))- ja teraz coraz czesciej wybieram kosmetyki z naturalnnymi skladami i powiem Ci ze dobrze mi sluza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzisz, a ja nie mam zaufania do produktów tych Rossmannowych choć inne kupuje wyłącznie tam :) Miałam krem do twarzy i jakiś żel pod prysznic to były taki zwyczajne, a krem nawet mnie podrażniał. Ale kto wie, może akurat odżywka by mi zadziałała? Bo na prawdę już różnych używałam. Od zwykłych NIVEI i Gliss Kurów aż po WAXa i dalej mam takie włosy... no jak to po prostownicy :D Moze zadziała brzoskwiniowa Jogobella? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Alterra to jedna z lepszych Rossmannowych "marek", np. wg mnie o wiele lepsza od Isany.

      Usuń
  22. gratulacje ;)!!
    co do odzywki to nigdy nie uzywalam, ale juz ktorys raz z kolei widze dobra recenzje produktow tej marki, wiec na pewno jak bede w Rossmannie to sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko super, ale produkty z Alterry mają tak intensywne zapachy, że czasem nie mogę tego znieść:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Alterrę. Z nią zaczynałam moją pierwszą przygodę z włosomaniactwem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że szybciej się włosy mogą przetłuszczać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie Cię to nie pocieszy, ale też nigdzie nie wyjeżdżam na wakacje z powodu pracy - może odbiję to sobie we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję!!!! a alterrę bardzo lubię, więc następnym razem pewnie wrzucę tę odżywkę do koszyka :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. A ta odżywka -super, może jak będe w PL, to kupię, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Wypróbuj koniecznie, jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy jej nie miałam, ale recenzja bardzo kusząca :))
    pewnie ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. choc jest taka oslawiona, mi jakos jeszcze w rece nie wpadla. ale chyba sie z czasem skusze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tej odzywki z Alterry jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. tej odzywki nie używałam, aczkolwiek chwale sobie maskę do wlosów alterry, którą używam właśnie jako odzywke ( wydaje mi się bardziej treściwa i konkretna ) :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://pancogaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno spróbuję :) szczególnie, że ostatnio skończyła mi się alterrowa odżywka z granatem :)
    A pracy GRATULUJĘ!!! Co tam wakacje, odpoczniesz w święta :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję bardzo i też będę zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję pracy kochana :**
    A tą odżywkę do włosów chyba kupię skoro jest taka dobra :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję pracy! :)
    Ja niestety nie korzystam z odżywek do włosów, ponieważ obciążają moje włosy lub powodują, że szybko się przetłuszczają :(

    OdpowiedzUsuń
  38. też ją lubię, tak samo jak szampony alterry :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję pracy :) a ta odżywka jest jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przy najblizszej wizycie w Polsce wyprobuje chyba wszystkie ich produkty:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...