piątek, 28 września 2012

Relacja z koncertu Jennifer Lopez!

Dziś mam dla Was relację z wczorajszego koncertu Jennifer Lopez :)
Jednym słowem było SUPER!
Od zawsze uwielbiałam J.Lo., nie tylko muzykę, ale też inspirowała mnie jako kobieta – jest niezwykle piękna i efektowna! Na koncercie naprawdę dała czadu, byłam w szoku, że mając 43 lata ma taką kondycję! Praktycznie przy każdej piosence miała wymyślony układ taneczny plus oczywiście efekty specjalne. Podczas koncertu dawała z siebie wszystko, wystąpiła w 5 strojach, była w stałym kontakcie z publicznością, była radosna i dużo się śmiała :)

Co tu dużo mówić, zobaczcie same, nagrałam dla Was urywki z koncertu:



A tutaj jeszcze kilka zdjęć:

 
Aby się dostać na koncert trzeba było uczestniczyć w "pochodzie tłumu" na stadion :)


Tutaj już na stadionie, który powoli zapełnia się fanami.


 A tu już J. Lo szaleje na scenie :)

A to już po zakończeniu koncertu. Chyba widać po mnie, że to był udany wieczór :)

40 komentarzy:

  1. To super, że świetnie się bawiłaś :) Oj tak Jennifer wygląda super to trzeba przyznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ;) Jen jest obok dziewczyn ze spice girls i britney jedną z moich idolek z dzieciństwa ;))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak byłam nastolatką to uwielbiałam Britney i J.Lo właśnie:) Ale do teraz darzę je sympatią:)

      Usuń
  3. Ja nie znoszę J.Lo ale miło, że dobrze się bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia i filmik :)
    sama chętnie poszłabym na koncert J.Lo ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie wiedziałam że jesteś z Gdańska :) Co za niespodzianka :)))) Ja akurat słucham zupełnie innej muzyki, więc koncert J.Lo był poza zasięgiem moich zainteresowań.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze ale koncert!!!!! fajnie ze wrzucilas filmik - obejrzalam i poczulam choc troche ten klimat ... namiastke:)
    super udany wieczor mialas:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, sama chętnie bym się wybrała na Jennifer:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie... Jeszcze nigdy nie byłam na takim wielkim koncercie. Wrażenia musiały być niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! : ) no nie, sama bym pobalowała przy jej kawałkach : ) Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niezłą frajdę miałaś, będą wspomnienia na lata :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! to musiało być prawdziwe show;) widać, że świetnie się bawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!! Zazdroszczę, koncerty to niesamowite przeżycia, a jeszcze takiej gwiazdy....:)

    OdpowiedzUsuń
  13. szeroki uśmiech oznacza, że musiało być świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jak ja Ci tego zazdroszczę.. :) Uwielbiam J.LO :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę!! świetny koncert musiał być ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fanie, widać, ze byłaś uhahana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, ze się dobrze bawiłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę *.*
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :>
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja żałuję że nie miałam możliwości dostania się do Gadańska na koncert. Widać że się świetnie bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale czad! ja też bardzo lubię J.Lopez, jest dla mnie uosobieniem kobiecości i wdzięku, stoi na równi z Penelope Cruz.
    Ale cieszę się, że dostałaś się n a koncert i miałaś przyjemność bawić się razem z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Penelope! Obie to piękne kobiety - mają "to coś".

      Usuń
  21. J.Lo jest dla mnie normalnie nadkobietą, wygląda genialnie, jeszcze po urodzeniu bliźniaków wygląda jeszcze piękniej, wyobrażam sobie, że dała nieźle czadu:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam na koncercie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim dużym ja tez nigdy wcześniej nie byłam:)

      Usuń
  23. jejku zazdroszcze Ci ze tam bylas *_*
    obserwacja za obserwacje? ^^
    u mnie na blogu trwaja 2 konkursy mam nadzieje ze zglosisz sie do ktoregos z nich ;)
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo jaaa ale Ci super, ciesze sie,ze udany wypad:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez kilka dni nie mogłam Twojego bloga odwiedzać :< ale ciesze się, że już wszystko do normy wróciło :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam muzykę na żywo ;) Dobrze się bawię nawet na koncertach grup, których na co dzien nie słucham (albo nawet nigdy wczesniej o nich nie słyszałam xD).

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ci zazdroszcze!!!!!! Po usmiechu na ostatnim zdjeciu wnioskuje, ze bylo mega :D

    pozdrawiam :)
    fella.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do wzięcia udziału w miesiącu maseczkowym:) Otagowałam wszystkie "moje" dziewczyny, mam nadzieję, że będziesz chciała się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj na pewno był udany :) sama bym się wybrała :))
    Super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...