czwartek, 29 listopada 2012

Nowy fryz - obcięte i pocieniowane włosy

No i nie wytrzymałam długo z długimi i obciętymi na równo włosami. Brakowało mi lekko wycieniowanych włosów, ponieważ wtedy lepiej się układają. Tym razem oczywiście nie obcinałam sama, tylko udałam się do fryzjerki, na szczęście znam taką, która jeszcze nigdy krzywdy moim włosom nie zrobiła.

Wiem, że wiele dziewczyn zapuszcza i chce mieć długie włosy, ale ja nigdy się do moich włosów nie przywiązywałam - jak były już długie to zawsze ścinałam ;) Tak się stało i teraz.

Tak wygląda nowe obcięcie. Włosy są oczywiście po dwóch stronach równe, tylko tutaj mam przechyloną głowę i przedziałek na boku.

 Zdecydowałam się na skrócenie o około 15 cm oraz lekkie cieniowanie na końcach z przodu i z tyłu.

A jeśli chodzi o pieska, to jej stan się polepszył. Ale prawdopodobnie ma uszkodzone lub zerwane więzadło krzyżowe w kolanie. Jeśli będzie kolejny (już czwarty) nawrót kulawizny to niestety czeka ją operacja. Miejmy jednak nadzieję, że uda się tego uniknąć.

52 komentarze:

  1. Bardzo twarzowe cięcie, świetnie w nim wyglądasz :]

    Pozdrawiam,
    Szarooka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W takim obcięciu też najlepiej się czuję :)

      Usuń
  2. Fiu fiu 15 cm :D Jak to się mówi: ładnemu we wszystkim ładnie :)

    Szkoda pieska. Moja psina już jak była mała miała operację na obie tyle nogi, dzięki temu w miarę normalnie funkcjonuje teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że 15 cm to tak optymalnie ;)
      A co do psiaka, to teraz musi mieć ograniczany ruch, żadnych skoków itp, ale niestety czasem właśnie bywa konieczna operacja...

      Usuń
    2. Ja kiedyś z długich włosów ścięłam całkiem na krótko :D

      I teraz wyjaśnij psu, że ma nie skakać i się oszczędzać ;)
      U mojej to był efekt tego, że w miocie było 12 sztuk. Zatem w wyniku ogólnego ścisku stawy biodrowe nie uformowały się tak, jak powinny. I potem, jak zaczęła rosnąć to tylne nogi nie trzymały się w stawach zbyt stabilnie, doszło do zapalenia i konieczna była operacja, żeby przywrócić stabilność i żeby mogła normalnie chodzić. Ciężko było, ale dzięki temu ma teraz lepiej :)

      Usuń
    3. No niestety Paris nie jest zbyt zadowolona z faktu, że nie ma możliwości swobodnego biegania, ale wiem, że na razie to konieczne.
      Biodra u dużych psów niestety to częsta dolegliwość, najważniejsze, że teraz ma się Twój psiak dobrze :) Moja miała rentgen bioder, ale nic nie wykazało, niestety największe podejrzenie jest na kolano...

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz w nowej fryzurce :)
    ja zazwyczaj podcinam tylko końcówki, bo moja fryzjerka i tak zawsze trochę więcej podcina ;d
    mam nadzideję, że z pieskiem będzie wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne fryzurka. Myślę, że pasuje do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wyglądasz teraz dużoooo lepiej. :) Tak jakoś bardziej dziewczęco, świeżo, zwiewnie. Całość nabrała lekkości. Bardzo ładnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowalam sie na jeszcze krotsze, a mialam prawie do pasa :P To byl szok, ale teraz mi lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie, nieważne ile obcięłaś, liczy się efekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważne posunięcie, ale świetnie Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tej fryzurce :) W długich i prostych też było Ci ładnie, ale w takich jak masz teraz wyglądasz jeszcze lepiej! *.* Musiałam ominąć jakiś post lub przeoczyć, bo nie wiedziałam, że Twojej psince coś się stało! Oby obyło się bez operacji :) Moje szczurki też są chore obydwa mają guzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Z psiakiem niestety nie jest łatwo, bo problem może w każdej chwili nawrócić, ale robię co mogę, żeby temu zapobiec... niestety nie da się zbyt wiele zrobić (oprócz ograniczania ruchu) i suplementów na stawy...

      Usuń
  10. ślicznie Ci :) ładne, gęste włoski. Trzymam kciuki za pieska! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. korzystna zmiana, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fajnie pocieniowane ;) fajne takie prościutkie i zdrowe ; )Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ścięcie do obojczyków zdecydowałam się przed pierwszym rokiem studiów, mam na pewno mniej włosów od Ciebie lub po prostu źle się układały- Ty wyglądasz świetnie :)
    Ja płakałam dopóki nie odrosły :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie zawsze wizyta u fryzjera kończy się zadowoleniem :)
      Ja taką fryzurę często nosiłam, przez wiele lat regularnie do niej powracam, więc wiedziałam czego się spodziewać ;)

      Usuń
  14. ślicznie wyglądasz!
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że z psiakiem obejdzie się bez operacji!
    ja ostatnio wahałam się między obcięciem włosów, a pocieniowaniem i tylko je pocieniowałam, a zapuszczam dalej! ;) zobaczymy co z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz a Twoje włosy wyglądają na bardzo zdrowe i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnej we wszystkim ładnie :D
    Zdrówka dla Twojego psiaka. Ja właśnie z moim wróciłam z deszczowej przejażdżki rowerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 15cm? Odważna jesteś! W takiej fryzurze naprawdę Ci do twarzy :))
    Co do pieska... Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że bardzo ładnie Ci w krótkich włosach. Ba, śmiem nawet stwierdzić, że lepiej niż w długich :)
    Mam nadzieję, że piesek szybko wróci do siebie :)
    Co do kremu z Ziaji - z obawy przed zapchaniem parafiną (która jest z resztą pierwsza w składzie) nie używałam go więcej niż 4-5 razy pod rząd na noc i jakoś go odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo korzystna zmiana ;) Bardzo dziewczecy look ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez tak mam - najpierw zapuszczam potem te dlugie wlosy zaczynaja mnie meczyc i trach .... i znowu cieniuje .... i tak wkolo .. ja chyba wole takie wlasnie poldlugie :)))))) slicznie wygladasz :))))))))))))))
    o fajnie ze z psiakiem lepiej - czekalam na te wiesci:))))))))))pappa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z półdługimi jest dużo możliwości układania a nie są tak niewygodne jak długie. Dla mnie to ulubiona długość włosów :)

      Usuń
  22. ładnie:)
    życz ode mnie zdrowia psince:( ;*
    ja jutro jadę na trening zaprzęgów husky:D Nie mogę się doczekać, znajomy mnie zaprosił do 9-psowego zaprzęgu i kolegów, którzy też trenują:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psie zaprzęgi to musi być świetna przygoda, sama bym się takim zaprzęgiem przejechała :)

      Usuń
  23. Ale teraz ładnie wyglądasz, naprawdę:>

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dziś byłam u fryzjera i tak jak Ty ściełam swoje długie pukle:)
    ładnie wyglądasz w takich włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna fryzurka. Mam podobnie ścięte włosy.

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie! trzymam kciuki za pieska:]

    OdpowiedzUsuń
  27. Promieniejesz :) ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że obcięłaś włoski :(. Muszę jednak przyznać, że tak również wyglądasz ślicznie, i masz boski uśmiech! :)
    A jeśli chodzi o pieska, to mam nadzieję, że operacja nie będzie potrzebna.
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia Bon na zakupy w merg.pl :)).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo Ci do twarzy w takiej fryzurce, moim zdaniem - pozytywna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie wyglądasz, tak świeżo i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  31. hey :) otagowałam cię u siebie na blogu :) http://bykarlajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie lubię świąt z tego względu, że jeździ się do rodziny i te święta niestety nie są 'idealne' - po prostu są sztuczne. Niby wszyscy są dla siebie (w miarę możliwości) mili, jednak widać jak na przykład komuś coś nie pasuje. Przynajmniej u mnie tak jest, niestety.
    Uwielbiam udekorowane ulice, wtedy również chce mi się świąt :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie CI w takiej fryzurce :) Widać, że włosy są zdrowe i mocne.
    I kolor śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  34. super fryz według mnie idealna długość sama chętnie ścięłabym włosy na taką ... pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładne zdrowe włosy:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna fryzura i cudowny kolor! Fantastyczny blog:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...