czwartek, 15 listopada 2012

Pośmiejmy się, czyli wyszukiwane słowa kluczowe nr 2

Po przekopaniu mojego blogowego Analyticsa przedstawiam Wam drugą porcję śmiesznych słów kluczowych, które wpisywali do wyszukiwarki ludzie trafiający na mój blog (pierwsza część tutaj). Poprawa humoru gwarantowana :] 

źródło: grafika google

Z serii „dziwolągi”:
tłuste włosy u psa
prostownik do wlosow
dyskomfort obserwatora przykłady
moja torebka do kosciola blog (znowu! co ludzie mają z tymi torebkami do kościoła? :))
6 weidera efekty u pośladki (a kto to jest pośladka? :))
biceps magdy
tłuste włosy niemowlakowi
max factor puff czy rimel sray mat

Wyznania:
nigdy nie miałam pryszczy
kochamy rajstopy
obcielam wlosy zaluje
nie lubie mieć dużo w torebce
ćwiczę z mel b i wyglądam super schudłam
przy cwiczeniach pokazuja sie gurki na rekach

Dylematy:
ile trzeba włożyć wysiłku aby dobrze wyglądać   
co sie stanie jak nie odpowiem na pytanie obrona magisterska
jak zapełnic zeszyt
nie studiowałam filologi ale chciałabym nadrobic ten czas jak zacząc
jak sie odegrac na ekspedientce
natura chamska obsługa (jak widać nie tylko ja miałam problem z ekspedientkami z Natury!)
chce pocieniować tylko dół włosów jakieś zdjęcia ??
co nosić w torebce
kupujecie pastę do zębów w biedronce
moje włosy nie pasują do mnie jak mam się obciąć
czy mogło mi sie zmniejszyc wciecie w talii

Z serii „każda potwora znajdzie swojego amatora” ;)
16 latka pokazuje swój brzuch i pół pępka
blondynka duze cycki
muskularne męskie uda
jak wygląda kobieta z wielkimi cycek zajęcia
chude baby
laski w rajstopach
jak wygląda kobieta puszysta
legginsy chuda
pryszcze w okolicach intymnych
mendy w rzesach

Obcinanie rodem z horroru ;)
zmusił do obcięcia
nie obcinaj moich włosów
tata scina moje wlosy
obcinanie głowy
obcięte cycki
rzesy u psa obcinanie

Relacje damsko-męskie:
przy chłopaku sie popłakałam
obnażyłem się przed znajomą
olka kocha adriana
jak rozpoznać wyrywacza lasek
czy mgielka z playboy it sexy podoba sie chlopakom

Tym razem jak dla mnie wygrywa „obnażyłem się przed znajomą” i „jak rozpoznać wyrywacza lasek” :) A u was pojawiły się ostatnio jakieś śmieszne słowa kluczowe?

50 komentarzy:

  1. ale się uśmiałam! dla mnie "obnażyłem się przed znajomą" i "tłuste włosy u psa" rządzą :D i te "mendy w rzęsach"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle ciekawe co to są te mendy w rzęsach, chyba wolę nie wiedzieć :D

      Usuń
    2. Widocznie mendy to jeszcze określenie, którego nie znamy ;D

      Usuń
    3. kojarzyłam coś, że te mendy to wszy, ale żeby w rzęsach? okropność hehe :P

      Usuń
  2. Popłakałam się ze śmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe :D

    a ta torebka do kościoła to wpisz sobie i zobacz na YT ;) Dziewczynka nagrywa filmiki, chyba to prowokacja lub po prostu niedojrzałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "prostowanie włosów samojedom" (to takie psy podobne do husky) :pp

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, ale ludzie mają pomysły:p rimmel SRAY mat;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha uwielbiam takie 'perełki' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi mendami w rzęsach nie ma się co śmiać...:)
    Moja mama jest pielęgniarką. Mówiła, że kiedyś trafił sie chłopak w szpitalu co miał wszy łonowe na rzęsach...dziewczynie minetę robił, a ona miałą mendy...porażka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, jakaś masakra! Współczuję temu chłopakowi...

      Usuń
  8. jak to sie sprawdza? juz na ktoryms blogu to widze. jak mozna znalezc słowa jakie wpisywali ludzie znajdujacy Twoj blog?

    a tak btw to usmiać sie mozna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z tych słów masz w swoim panelu administracyjnym bloggera w zakładce "statystyki". Jak chcesz mieć dostęp do wszystkich słów kluczowych, to musisz zainstalować sobie Google Analytics.

      Usuń
  9. Ha ha ha, widzę, że dzisiaj śmiechowy wieczór, najpierw hantelka u mnie, a teraz te cudeńka u Ciebie :D Ciężko wybrać faworyta :)

    Bardziej mnie zastanawia czy poszukiwacze znajdują na Twoim blogu poszukiwane odpowiedzi :P Może jakiś poradnik co do tego wyrywacza lasek albo co zrobić kiedy już się obnażyło przed znajomą :D Paryska nowe kierunku rozwoju bloga się przed Tobą otworzyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha fakt, muszę pomyśleć nad serią takich poradników, na pewno zebrałoby to szeroką publiczność wśród zagubionych internautów :D

      Usuń
    2. Weszłabyś na nowe obszary internetu :D

      Usuń
  10. hahahahahahhahhahaha proszę Cię, nie wrzucaj tego, bo pieję ze śmiechu hahahahaha albo wrzucaj, chociaz jest niezły ubaw hahahahah, proponuję notkę pt "co zabierasz w torebce do kościoła". Moze ktoś bedzie w koncu usatysfakcjonowany :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzkie problemy nigdy nie przestaną mnie zadziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "nie obcinaj mi włosów" hahahaha :D nie no, u mnie nie ma aż takich ciekawych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta torebka do kościoła to pewnie chodzi o tę niepełnosprawną dziewczynę z youtube ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gurki na rękach.. górą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sray mat mnie rozwaliło na samym początku, hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. prześmieszne, no i nie wiedziałam, że psom obcina się rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha świetny post!!!!!!!!!! też nigdy nie miałam pryszczy:) i mam długie włosy i myślę nad ich skróceniem ale jeszcze się dobrze zastanowię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaj się, to więc pewnie Ty jesteś autorką tych słów kluczowych :D

      Usuń
  18. ahahaha rimmel sray mat rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah :) ja takich smiesznych nie mam, chociaz zdarza sie cos dziwnego :)
    'sray mat' oł je ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. heheh to się pośmiałam ;d świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to coś czuje ze na kawę się kiedyś umówimy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha, uśmiałam się :D Najbardziej podoba mi się 'obnażyłem się przed znajomą' :D
    Kochana, a gdzie znajdę te słowa kluczowe? Bo kiedyś chciałam sprawdzić u siebie i nie wiedziałam jak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w komentarzu wyżej: "Niektóre z tych słów masz w swoim panelu administracyjnym bloggera w zakładce "statystyki". Jak chcesz mieć dostęp do wszystkich słów kluczowych, to musisz zainstalować sobie Google Analytics."

      Usuń
  23. hahaha "jak sie odegrac na ekspedientce" i "obciete cycki" moje faworyty xD

    OdpowiedzUsuń
  24. prostownik do wlosow? co to ... ojej ale dziwactwa:))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć,
    Zapraszam do odpowiedzi na Tag:
    http://grayeyesreviews.blogspot.com/2012/11/56-tag-z-11-pytaniami-liebster-blog-tag.html

    Pozdrawiam,
    Szarooka

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Award. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dyskomfort obserwatora - no nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha, no faktycznie zabawne ;> Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. hahaha czego to ludzie nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety jadalne nie są, a szkoda bo faktycznie wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. hahaha mendy na rzesach>? wtf ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. rimmel sray? hahaha powalaaa ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja nigdy nie mam takich śmiesznych słów kluczowych :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie najlepsze to: 6 weidera efekty u pośladki i przy cwiczeniach pokazuja sie gurki na rekach ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. padłam przy "obcięte cycki" XD

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...