niedziela, 16 grudnia 2012

Lauren Conrad - modowa i urodowa inspiracja

Znacie Lauren Conrad? Debiutowała w serialach MTV Laguna Beach i The Hills. Wiem, że te seriale nie są najwyższych lotów, ale ja i tak lubię do nich wracać, by się zrelaksować i powspominać stare licealne czasy, kiedy to uwielbiałam oglądać programy produkcji MTV :)

Bardzo podoba mi się styl Lauren i lubię czerpać z niej inspirację – ubiera się bez udziwnień, ale za to ciekawie i kobieco. Wybiera świetne kroje ubrań, umie podkreślać swoją figurę. Uwielbiam też jej włosy i makijaże. Ogólnie Lauren sprawia wrażenie „dziewczyny z sąsiedztwa”, ale jednocześnie jej styl nie jest banalny ani infantylny.

Tak Lauren ubiera się na co dzień [źródła zdjęć: grafika google]:










A tak wygląda w bardziej eleganckim wydaniu:





























Ostatnio stałam się posiadaczką książki ”Lauren Conrad Beauty”. Książka jest bardzo porządnie wydana, ma twardą okładkę i kredowy papier. W środku znajdziemy 288 stron podzielonych na 12 rozdziałów dotyczących makijażu, włosów, dbania o twarz i ciało, porady dotyczące składu kosmetyków i wiele innych.


Podoba mi się to, że nie ma w tej książce żadnych reklam, Lauren nie poleca konkretnych marek, a na zdjęciach kosmetyków nie ma nazw firm czy etykiet. Jest za to mnóstwo porad pisanych przez Lauren i oraz stylistkę Elise Loehnen. 


 


Ogólnie książka bardzo mi się spodobała, chociaż jeśli ktoś już od dawna interesuje się makijażem, fryzurami czy pielęgnacją to nic odkrywczego w niej nie znajdzie. Na pewno są lepsze książki urodowe, ale ja kupiłam ją przede wszystkim z sympatii do Lauren, by mieć ją zawsze pod ręką :)

A Wy znacie Lauren? Podoba się Wam jej styl?

32 komentarze:

  1. Nie znam kobitki, ale wygląda całkiem fajnie :) Mi się podoba styl wielu osób np Hayley Williams, Niny Dobrev, Kristen Stewart, Taylor Momsen. Sama nie mam określonego stylu, bo podoba mi sie zarówno nieco drapieżny wygląd (ćwieki, czerń itp) jak i taki właśnie bardziej elegancki (marynarki, koszulowe bluzki itp) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styl Stewart też lubię :) Ja na co dzień rzadko ubieram się elegancko, ale tak całkiem luzacko to też nie lubię :)

      Usuń
  2. Jakoś nie mój typ urody, jeśli chodzi o ciuchy - też nie mój styl.
    Ale książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie jej styl - masz racje wie jak sie ubrac by podkreslic swoja figure - ja mam wiele takich osob ktorych styl bardzo mi sie podoba a Lauren Conrad to wlasnie jedna z nich:)
    - za to wogole nie znam tych seriali co wymienilas....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te seriale to takie typowe produkcje MTV o kalifornijskich dziewczynach i były popularne kilka lat temu. Ale tak jak pisałam - nie są to produkcje najwyższych lotów, ja czasem sobie włączę jakiś odcinek dla odstresowania i zapomnienia o codziennych problemach:)

      Usuń
    2. The Hills ostatni raz leciało chyba w wakacje 2011, bo pamiętam, że oglądałam, a potem jeszcze na stronie MTV :)

      Usuń
    3. Też oglądałam kiedyś na stronie MTV :) A potem ściągnęłam sobie wszystkie sezony na komputer, żeby mieć je w razie gdyby je usunęli ze strony:)

      Usuń
  4. Przyznam, że brzydka nie jest :) Jej styl przypadł mi do gustu, jest zbliżony do mojego. Co do seriali - niestety nie znam i nie oglądałam.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo jej stylizacja z błekitną koszulą podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię Lauren :) jest strona jest bardzo przydatna i fajnie, że udziela się na pinterest.com :) No i przede wszystkim bardzo fajne wygląda. Szkoda, że jej książki nie są dostępne w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, zwłaszcza na Allegro i w księgarniach z książkami obcojęzycznymi :)

      Usuń
  7. trzeba przyznać ma świetny styl i urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie przejrzałabym tą książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tej aktorce. Trochę z urody przypomina mi Miley Cyrus zanim ścięła włosy. Styl jednak mają kompletnie inny

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh, Lauren od zawsze była moją inspiracją modową - niestety jest kolekcja dla Khols nie powala, a nawet przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jej kolekcja dla Khol's to nic specjalnego, ale Paper Crown już całkiem mi się podoba :)

      Usuń
  11. Bardzo inspirujaca kobieta, jej stylizacje sa cudowne, klasyczne a zarazem modne ;) Pomimo iz w ksiazce nic odkrywczego nie ma, to i tak zazdroszcze Ci jej posiadania, z checia poczytalabym ja np dzis przed snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książkę z chęcią bym przeczytała... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. książkę z darmową dostawą do Polski można kupić na bookdepository.co.uk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie znałam tej strony :) Ja kupiłam przez Krainę Książek i też było ok, choć przesyłka zawyżyła cenę książki.

      Usuń
    2. strona bardzo dobra, działa sprawnie i po około 3-4 dniach można mieć książkę u siebie na półce, a jeśli jest się w UK to jeszcze szybciej :)

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się jej styl - jeszcze nigdy nie widziałam, żeby w swojej stylizacji z czymkolwiek przesadziła i właśnie za ten umiar lubię ją najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz ją widzę, wygląda ok, ale ja preferuję trochę inny styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o niej nie słyszałam, ale bardzo podoba mi się jest styl nie jest wymuszony, może wcale też nie odkrywczy, ale idealnie do niej pasuje i tworzy prawdziwą ikonę :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze że nie wiedziałam kto to jest:) piękna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest :) A serial też dzielnie oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciły wspomnienia i natchnęłaś mnie do napisania posta.
    Lauren Conrad pokochałam jednocześnie z Shape'em. Pamiętam jak kupowałam pierwszy numer tego pisma dla aerobicu dla brzucha i na okładce była Lauren. Śliczna blondyneczka i przyznam nawet, że jak na celebrytkę (zadarte noski, szpileczki, ostre spojrzenia) wydawaje mi się taką cieplutką Dziewczyną z sąsiedztwa.
    Hah to dzięki Lauren poniekąd, rozpoczęła się moja przygoda z odchudzaniem :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lauren rzeczywiście ma w sobie ten urok :) A najbardziej podoba mi się jej uśmiech, jest taki serdeczny:)

      Usuń
  20. uwielbiam jej zestawy, i jej włosy są genialne:]

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...