sobota, 4 maja 2013

Co nowego?

Znowu jest mnie trochę mniej na blogu, ale ostatnio moje życie toczy się na wysokich obrotach. Jest już tu mój chłopak i za niecałe 3 tygodnie będziemy mieszkać znowu razem, bo kończę au pair.
 

Trochę będzie mi brakowało codziennego czekania pod szkołą i widoku tych niebieskich szkolnych mundurków. Ale z drugiej strony strasznie cieszę się, że idę „na swoje”.


 
Mamy już double room w pobliskim mieście, które również jest pod Londynem. Okolica jest super – zawsze chciałam mieszkać na takim wzgórzu. Domek jest czyściutki i spokojny, nasi współlokatorzy to Litwini.


 
Może na zdjęciu tego nie widać, ale widok jest naprawdę piękny, zwłaszcza wieczorem.
 
Co do pracy, to póki co zostaję w Starbucks i przepisują mnie na full-time. Mój chłopak już też ma swoją pracę, więc jestem szczęśliwa, że wszystko toczy się pozytywnie.

Postaram się wkrótce nadrobić zaległości w blogowaniu. Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

35 komentarzy:

  1. Witaj, zaglądam od jakiegoś czasu na Twój nowy blog i bardzo cieszy mnie to co czytam. Gratuluję wszystkich trafnych przemyśleń i decyzji, które doprowadziły Cię do tego miejsca w życiu, w którym jesteś. Nie da się również nie zauważyć, że wyglądasz kwitnąco, naprawdę świetnie :] Trzymam nieprzerwanie za Ciebie kciuki i pozdrawiam.

    Szmaragdowa Noc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za ciepłe słowa i miło mi, że tutaj zaglądasz. Mam nadzieję, że u Ciebie też wszystko toczy się pozytywnie i po Twojej myśli :) Jeszcze raz dziękuję za pamięć i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Widzisz, mówiłam, że miesiąc szybko zleci;) Bardzo się cieszę, że Twój ukochany jest już tak blisko Ciebie i, że wszystko układa się po Twojej myśli!:) Bardzo pozytywny wpis, który pozwala pozytywnie popatrzeć na własne dążenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście czas leci niesamowicie szybko :) A teraz z kolei wyczekuję przeprowadzki:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najszczersze gratulacje ze tak Ci sie pomyslnie ulozylo:) Zycze Ci wszystkiego dobrego w tym nowym lepszym zyciu,obys spelniala wszystkie swoje marzenia tak jak to z wyjazdem:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dzieciaki mają uniformy :P
    i ciesze się, że wszystko idzie po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że pomalutku wszystko Ci się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, ze jestes!! Dawno Cie tutaj nie było :) cieszę sie, ze u Ciebie wszystko idzie po Twojej myśli!! Cały czas trzymam kciuki za Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szkoda, że tak rzadko tutaj bywasz i nie wiele na bieżąco wiem :( Cieszę się natomiast, że się Wam układa i że wszystko idzie po Waszej myśli. Życzę nadal dużo szczęścia i spełnienia marzeń, niech Wam się dobrze układa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam.. Ale jak już wszystko się uspokoi to na pewno będę bywać częściej :)

      Usuń
  9. Hej! cieszę się,że Ci się udało i że teraz swoje szczęście będziesz mieć przy sobie! Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że wszystko u Ciebie ok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. :) na pewno będzie Wam się dobrze razem mieszkało :) powodzenia na "nowej drodze życia" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, fajnie że w końcu razem :)
    Krótko byłaś tą au pair. Wiem, że zapowiadałaś że to tylko na początek ale i tak się zdziwiłam. Te mundurki mają śmieszne. I te kapelusiki. Jak w tej bajce o Madleine :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WIDOK NAWET NA NIEWYRAŹNYM ZDJĘCIU JEST PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że wszystko Ci się tak ładnie układa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wszystko się układa :D Widoku z okna również zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa, jak oceniasz progres językowy, jak dużo się nauczyłaś? pewnie było warto? :)
    wyjazd - świetny pomysł.

    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że wszystko się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaa... Dziewczynki jak z kreskówki o Madeleine :) Ależ to szybko zleciało, już tylko 3 tygodnie! :) Widok niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana moje trzymanie kciuki za was nie poszło na marne:D
    Wierzę że wszystko dalej pójdzie dobrze.
    Cieszę sie z waszego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że się wszystko układa :) Powiem Ci, że to w sumie takie trochę wzruszające, bo pamiętam dokładnie Twoje wpisy sprzed kilku miesięcy, kiedy dopiero zaczynałaś nowe życie, tym bardziej, że i ja wtedy zaczynałam nowy etap w moim życiu i nie było mi łatwo na początku. Fajnie po tych kilku miesiącach przeczytać, że podążanie za własnymi marzeniami, ciężka praca i odwaga owocują spełnieniem i szczęściem :) Oby tak dalej, bardzo mocno trzymam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super, że tak się wszystko dobrze układa:]

    OdpowiedzUsuń
  22. Również gratuluję samych pozytywów ;) ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciesze się, że układa się wam dobrze, oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero nie dawano trafiłam na tego bloga, a juz mi się podoba i chętnie tu częściej zaglądam :) Świetnie, że układa się po Twojej myśl i życzę Ci i Twojemu chłopakowi dalszego szczęścia, niech wam się dobrze układa :)
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się razem z Tobą! Będziesz z chłopakiem na swoim to na pewno na nowo odżyjesz, bo to znów coś innego! Czekam na więcej zdjęć, bo je uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miło czytać że u Ciebie pozytywnie ;) Nasz wyjazd do UK całkowicie odwołany ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. zmiany zmiany zmiany :))))))))))- super Kochana tak sie ucieszylam jak przeczytalam ze wszystko tak swietnie sie ulozylo - fajnie we dwoje latwiej i przyjemniej:))))))))
    pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku. Oby dalej było tak dobrze jak jest teraz i jeszcze lepiej :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny i ciekaey blog.
    Życzę powodzenia!
    Zapraszam również do mnie oraz mój Fanpage.

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja cały czas czekam aż dodasz jakiś pościk o Twoim odżywianiu i posiłkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...