środa, 2 października 2013

Ciach, ciach... krótkie włosy!

Hej :) Jakiś czas temu pisałam o moich zamiarach obcięcia długich włosów (post ze zdjęciami tutaj).
Wczoraj byłam u fryzjera i zdecydowałam się na dość spore cięcie. Oto rezultat:

 
 

 
Jako inspirację wybrałam finalnie fryzurkę Kristin Cavallari:


 
Jestem zadowolona z obcięcia długich włosów, od razu większa wygoda. Jak w grudniu znowu przyjadę do Polski to pewnie obetnę jeszcze trochę krócej.

Tak poza tym to dziś mój ostatni dzień urlopu... ten czas minął zdecydowanie zbyt szybko :( Jutro wracam do Anglii i do codziennej rutyny. Jedyny pozytyw jest taki, że przynajmniej częściej będę gościć tutaj i Waszych blogach, bo zawsze to miła odskocznia od niełatwej rzeczywistości.

Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia!

60 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie! Z reguły bardziej podobają mi się długie włosy, ale Tobie baardzo pasuje taka krótsza fryzurka :) Tak więc zmiana zdecydowanie na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubiłam wygląd długich włosów, ale nie miałam do nich cierpliwości, zwłaszcza kiedy się gdzieś zaczepiały czy plątały :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tych włoskach :) Ja też muszę coś ze swoimi zrobić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zmiany skutecznie poprawiają nastrój :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie super zmiana, bardzo Ci do twarzy w takiej długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromna zmiana, ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zmiana! Bardzo ładnie Ci w takiej długości :) Masz rację, urlopy mijają zbyt szybko... Moje 8 dni minęło niewiadomo kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba! Zmiana na plus. piękny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! :) Ale widzę jeszcze Ciebie w delikatnych refleksach

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz. 2 lata temu ścięłam włosy na taką długość jaką masz teraz Ty i byłam bardzo zadowolona, mega wygodna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej długości włosów. Duża zmiana, ale efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie ci w tej nowej fryzurce :) ja nie odważyłabym się na ścięcie włosów na krótko, właściwie to nawet nie podcięłabym końcówek. chyba by mnie musieli pasami przywiązać żebym się dała obciąć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nigdy nie było szkoda włosów, jakoś nigdy się do nich nie przywiązywałam :)

      Usuń
  11. wow, wyglądasz super :) naprawdę Ci do twarzy w takich włosach

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super:) Tak rześko:) Pasuje Ci ta fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna fryzurka. Sama bym chciała ale bardzo mi skoda ściąć włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci w tych krótkich włosach. Może spróbuj z przedziałkiem z boku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale wtedy przód włosów zachodzi mi na oczy, co trochę przeszkadza..

      Usuń
  15. hehe ja również ściełam włosy 2 dni temu i czuje ogromną ulgę w końcu nic mi się nie plącze na kurtce :), takie cięcie i ta długość bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Teraz jak idą zimne dni to krótka fryzurka tym bardziej jest praktyczna.

      Usuń
  16. sama myślę nad radykalnym cięciem

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie! ja swoje ścięłam na początku lata i żałuję, że tak długo zwlekałam, co za wygoda! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz w niej fantastycznie, tak lekko, młodziutko i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bosko! a co to za sweterek masz na sobie, wygląda na bardzo fajny:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek stał się jednym z moich ulubionych, to ten z tego posta:

      http://paryska88.blogspot.com/2013/07/zakupy-z-okazji-zmiany-pracy.html

      Usuń
  20. ja jestem na studiach i ścinam się na krótko (pixie) z wygody, włosy mnie denerwują, są gęste ale się plączą i muszę je długo suszyć,

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna fryzurka:) ja również zastanawiam się nad zmianą długości i powrotu do boba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz ;)
    chociaż ja osobiście nie odważyłabym się na taką zmianę, a szkoda, bo jestem ciekawa jak wyglądałabym w krótkich włosach. Zmiany są ważne, dlatego w ostatnim czasie postawiłam na prostą grzywkę.
    Co do urlopu to niestety wszystko co dobre szybko się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrób sobie symulację na "wirtualnym fryzjerze", w internecie można znaleźć takie darmowe programy:)
      Też kiedyś miałam grzywkę, ale już nie chcę do niej wracać, nie czułam się z nią najlepiej.

      Usuń
  23. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :P Dobry wybór, w tym cięciu wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz fantastycznie! Tak świeżo i promiennie :) Włoski super, cera też rewelacyjna. Bardzo chciałabym zobaczyć Twoja aktualną pielęgnację cery (proszę o posta :) A tak na teraz mam pytanie jaki masz róż na policzkach i eyeliner/kredkę na tym zdjęciu. Z góry dziękuję za odpowiedź Parysko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Co do cery to akurat aparat tego nie uchwycił, ale w rzeczywistości nie jest tak gładka.. nie mniej jednak postaram się takowy post zrobić:)
      Na policzkach mam róż Estee Lauder w odcieniu Sensuous Rose, na powiece czarna kredka Rimmel (a na brwiach brązowa). Buziaki :)

      Usuń
  25. Właśnie odkryłam Twojego bloga :) będę obserwować i... tak, super w tych włosach wyglądasz, mówię kompletnie szczerze :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie, aż mnie sama kusisz na taką fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie i odważnie :) za to drugie Cie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmiana, jak najbardziej na plus!

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. super :) ja tez zamierzam obciąć swoje włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miesiąc temu tez postawiłam na radykalne cięcie i mam fryzurke podobnej długości jak Ty :) świetnie sią ja układa, jest wygodna. A nawet jak nic z nia nie zrobie to wygląda jakby tak miało być :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Wyglądasz jak Mila Jovovich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, parę osób mi już powiedziało, że ją przypominam :) Bardzo lubię Milę :)

      Usuń
  32. Fryzurka super! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przeslicznie Ci w tej fryzurce:)))
    Ale sie zlozylo - wyobraz sobie ze tydzien temu tez poszlam tutaj do fryzjera -
    ja wybralam taka fryzurke Nicole Richie
    dokladnie to zdjecie zabralam jako inspiracje dla fryzjerki:))))):)
    http://polki.pl/uroda_wlosy_galeria.html?galg_id=10002918&ph_center_03_page_no=6
    - ja mam wlosy ciemne - (cos jak Twoje) ale ogolnie z efektu jestem bardzo zadowolona:)))
    pozdrawiam serdecznie papappa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzurka super! Może kiedyś pochwalisz się swoimi zdjęciami? :)
      Bardzo podoba mi się takie obcięcie, ale ja bym się nie zdecydowała na grzywkę, bo nie mam cierpliwości do jej układania :)

      Usuń
  34. Zmiana na plus :) Chociaz w dlugich wygladalas rowniez slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz idealnie :) Naprawdę bardzo pasuje Ci ta fryzura. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie! :)
    A wiesz w czym ja Cię jeszcze widzę? Krótka fryzurka i platynowy blond a'la Agyness Geyn na początku swojej kariery - masz do tego idealną buzię! :)
    Uwielbiam Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  37. Literówka się wkradła - oczywiście chodziło o Agyness Deyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa :) Miałam już kiedyś platynowe włosy jak Agnes, ale nigdy aż tak krótkich:)

      Usuń
  38. jak Ci ładnie !


    na zdjęciach wyglądasz jak Milla Jovovich (takie jest moje pierwsze skojarzenie) :)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...