sobota, 2 sierpnia 2014

Ćwiczeniowy i dietowy update - lipiec, sierpień 2014

Lipiec treningowo zakończony pozytywnie. Łącznie wykonałam 14 treningów, z czego większość to Spartacus Workout (opisywałam go tutaj), a okazjonalnie 40-50 minutowe bieganie w lesie. Co do diety, to nic nowego – czysta miska i zbilansowany rozkład, jedynie jadam trochę poniżej bilansu (przykładowy jadłospis tutaj).

A tak prezentuje się mój aktualny stan:


Powoli wracam do formy, ale w sierpniu jedziemy dalej.



Wybaczcie koszulkę, ale byłam tuż po treningu - jak widać Spartacus daje nieźle popalić :)

Plany na sierpień są takie:
- zostać na aktualnej misce, bo bardzo mi służy
- zrobić jeszcze parę treningów Spartacusa z większym obciążeniem + kilka joggingów
- następnie zacząć nowy plan treningowy – jeszcze nie wybrałam konkretnego, ale pewnie wrócę do klasycznego siłowego, bo już zaczyna mi się za nim tęsknić

A co u Was w treningach i diecie? Pozdrawiam i do usłyszenia!

25 komentarzy:

  1. Super wyglądasz,widać służy Ci taki plan:) U mnie teraz błądzenie i szukanie. Dopracowuje miskę i jestem trochę ''królikiem doświadczalnym'' bo jakiś czas testuje różne żywienia i proporcje. Jak narazie średnio to widzę ,ale mam nadzieję że niebawem znajdę swój złoty środek i klucz:D

    Chciałam jeszcze apytać o Twój rozkład bo piszesz że węgle i tłuszcze masz na ok 35%? Skąd taki wybór?:) Często na zbilansowanych spotykałam się z rozkładami 25/30/40,a u Ciebie widzę troszkę inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj trzymam się rozkładu B30 T35 W35, bo taki najlepiej mi pasuje i dobrze na mnie wpływa :)
      Trzymam kciuki, abyś Ty również znalazła coś odpowiedniego dla siebie. A może po prostu spróbuj "jeść czysto" bez nadmiernego liczenia składników, by organizm odpoczął od roller coastera zmian ;)

      Usuń
    2. A widzisz,to z takim się nie spotkałam jeszcze. Widziałam oczywiście że każdy dobiera do siebie,ale ciekawi mnie czym się wtedy kierują,bo ja póki co widzę że np na węglach przy 45% puchnę i mam gorsze dolegliwości trawienne.

      Czysto jest,tylko sęk w tym aby dobrać btw tak aby i dla jelit było dobrze i dla sylwetki:) Do tej pory sprawdziłam rozkład 25/30/45 i 30/30/40 obecnie pokombinuję z 25/40/35 i zobaczę jak na tych wyższych tłuszczach się będę czuć.
      A ten roller to nie jest taki jak się wydaje:D Jakiś czas miałam stały punkt ale nie widziałam poprawy a wręcz pogorszenie więc stąd te moje modyfikacje :D

      Usuń
    3. No to powodzenia, mam nadzieję, że wkrótce znajdziesz coś, co Ci będzie pasowało:)

      Usuń
    4. Też mam taką nadzieję,dziękuję:)

      Usuń
  2. Wyglądasz już świetnie, da się lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mokra koszulka do zdjęc to podstawa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja ogólnie nie jestem fanką dodawania zdjęć mokrych koszulek, ale już nie chciałam robić od nowa zdjęć :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna figura :D Mam chęć spróbować takiego treningu i zobaczyć jak ja będe po nim wyglądać :)
    A co do twoich jadlospisów - są mega zdrowe i pysznie wyglądające. Masz tak ładnie wszystko zorganizowane .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening polecam :)
      A co do zorganizowania to ja zawsze to lubiłam, więc takie planowanie posiłków sprawia mi przyjemność:)

      Usuń
  5. wyglądasz naprawdę super :) u mnie trening siłowy z piłką swiss, zaraz właściwie będę go kończyć :) a co do miski, wprowadziłam kilka produktów do diety, żeby poeksperymentować ze swoim żołądkiem i w końcu pozbyć się wzdęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robiłam siłowy z piłką i byłam bardzo zadowolona, zestawy z sfd są naprawdę fajne :)
      A co do wzdęć to ja niestety też czasem tak mam po zjedzeniu produktów, które nie do końca mi służą :/

      Usuń
  6. Jest naprawdę nieźle! :) fajna fit sylwetka; ) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie odpuszczasz!
    Ja mimo upałów staram się trzymać tempo, a nawet zaczęłam biegać tak "na serio" regularnie, mimo że ciężko zaczyna się ponad 30-stopniowym upale. Mój plan? Poza treningami skupić się na bieganiu porządnie, na tyle by do jesieni/zimy być w dobrej formie i nie odpuścić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, najlepiej trzymać formę cały rok :) Ja też na jesień i zimę nie zamierzam się rozleniwiać, choć mimo wszystko ciepłe dni zawsze dawały mi powera do większego wysiłku:)

      Usuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie :) zapraszam do siebie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwalosci zycze, jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  10. jest moc :D mnie za to kuszą wakacyjne lody ;//

    OdpowiedzUsuń
  11. Ankieta wypełniona, a Ty wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły bic :D Jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten trening Spartacus, mam jedną ciężką hantle, to muszę jakieś ćwiczonka z tą jedną wymyślić.
    Pewnie we wrześniu podejmę się treningu siłowego i stworzę jakiś plan.
    Wyglądasz świetnie - ćwiczenia działają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega wyglądasz:) ile jabym dała za brak boczków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz super :) Ja na razie dalej męczę callanetics, bo widzę efekty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana świetnie wyglądasz. Widać, ze masz zapał. Widać, że masz motywacje. To cudowne, ze robisz coś ze swojim życiem. Nie stoisz w miejscu. Rozwijasz się. Oto w tym chodzi! Będę za Ciebie bardzo gorąco trzymać kciuki <333

    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...