niedziela, 21 września 2014

Parę zdjęć z angielskiej rzeczywistości (7)

Dzisiejsza notka z prywatnymi zdjęciami nie będzie zbyt obfita, gdyż ostatnie dni kręcą się pt. dom-praca-dom, ale podzielę się z Wami tym co mam :)


Wiktoriańskie domy – mieszkam w takim :) Oczywiście nie w całym, bo są naprawdę ogromne i najczęściej są podzielone na samodzielne mieszkania.



Wspominałam Wam, że zakupiłam pierwszego kwiata do ogródka. Zakwitł ładnie, jest wytrzymały i cieszy oko. Roślina zwie się hebe – polecam na balkon i do ogrodu.



Kąpu-kąpu ;) Chyba żaden pies tego nie lubi, ale czasem trzeba...



Wspomnienie ciepłych dni – czy już mówiłam Wam, że uwielbiam moją okolicę? Całe życie mieszkałam w Polsce w krajobrazie nizinnym, więc wzgórza to dla mnie rarytas.



Wraz z początkiem jesieni w sklepach wchodzą przytulne dekoracje do domu. Na zdjęciu jeden z moich ulubionych sklepów, czyli Matalan. Mnóstwo świetnych rzeczy w rozsądnych cenach. Ale póki co skusiłam się tylko na nowy kocyk.

To tyle na dziś, pozdrawiam i do usłyszenia!

25 komentarzy:

  1. Piękne i ogromne te wiktoriańskie domy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze podobała mi się architektura na zachodzie: wszystko przemyślane, pasujące do całości. A w tym sklepie Matalan przepadłabym! Tym bardziej że sama teraz zmieniam lokum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w Matalanie czas leci zdecydowanie zbyt szybko :) Zasiedzę się tam czasem z godzinę, zwłaszcza że mają wszystko - od ubrań, akcesoriów po właśnie dekoracje domowe:)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia ;) miło zobaczyć na kilku zdjęciach w jakiej okolicy przebywasz :)
    Domki szalenie mi się podobają, moja siostra kiedyś w takim mieszkała właśnie za czasów Anglii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Niestety nie... Może kiedyś założę :)

      Usuń
    2. Byłoby fajnie, bo na blogi zaglądam coraz rzadziej. Szczerze zachęcam do założenia Insta. Też nie byłam przekonana, a jednak przepadłam ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jakie cudowne zdjęcia!!! Oooooo Kochana, zdecydowanie więcej takich postów, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja psina wody unika jak ognia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała mieszkac w takim domu gdybym się do Anglii wyprowadziła ;) Uwielbiam klimat takich małych miejscowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś wolałam duże miasta, a teraz też zdecydowanie doceniam urok mniejszych miast:)

      Usuń
  8. Uwielbiam tego typu okolice
    Cieszę się, że i u mnie tuż koło mieszkania mamy wzgórze na które możemy się wybrać w ciepłe dni, rozłożyć koc i po prostu odpocząć :))

    Muszę w końcu zakupić co nieco do mieszkania w sam raz na jesień
    zakochałam się w pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pomarańczowe detale fajnie ocieplają wnętrze:)
      Takie wzgórza są bardzo klimatyczne, można rozkoszować się świeżym powietrzem i podziwiać widoki:)

      Usuń
  9. ...nie mogłam się powstrzymać....przecudne zdjęcia!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te domy :) Czekam na kolejne tego typu zdjęcia, chętnie zobaczę co tam jeszcze u Ciebie w Anglii jest ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodki psiaczek :D kocham pieski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia piękne! Piesio cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. tez uwielbiam matalan :) maja cudne rzeczy do domu i juz nie moge sie doczekac swiatecznych cudeniek do ozdobienia wnietrza mieszkania :) czasami swietne rzezcy do domku w pzystepnych cenach mozna znalezc w primarku i polecam rowniez mniejszy sklepik evolution lub tiger :) dam to dopiero sa rozne roznosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nie ma Tigera :( Ale przynajmniej Primark jest :) W Primarku rzeczywiście mają fajne rzeczy i całkiem dobrej jakości.

      Usuń
  14. Pies przesłodki uwielbiam jak mój pies patrzy na mnie gdy go kąpie:) ma podobne oczka jak twój, takie proszące :P
    A domy, dla mnie totalne not, dla dzikusa i samotnika takiego jak ja o nie, ja chcę dom w górach w ciszy i na uboczu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są typowe oczy kota ze Shreka :)
      A co do domu to chatką w górach też bym nie pogardziła, mmm... rozmarzyłam się:)

      Usuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...