środa, 10 grudnia 2014

Sylwetkowa inspiracja: Ciara

Jeśli miałabym wymienić kilka swoich sylwetkowych ideałów, to oprócz opisywanych już przeze mnie Jessiki Biel oraz Kelly Rowland, na liście bez wątpienia znajdzie się Ciara. 


Ta kobieta chyba od zawsze ma niesamowicie wyrzeźbione ciało i zarazem wygląda bardzo kobieco. Zresztą spójrzcie na więcej zdjęć:


Ramiona, brzuch, nogi – bardzo mnie motywuje jej figura. W dodatku sama Ciara jest też bardzo urodziwą kobietą.

W maju tego roku Ciara została szczęśliwą mamą :) Podczas ciąży wyglądała naprawdę kwitnąco:



A tak Ciara wygląda po urodzeniu dziecka:


Jak widać bardzo szybko wróciła do formy. W dodatku wydaje mi się, że teraz wygląda jeszcze lepiej niż przed ciążą. Taka naturalna i promienna.

Jak Ciara dba o sylwetkę? W wywiadach przyznaje, że od zawsze była wysportowana. Ale też dodaje, że odkąd urodziła dziecko jeszcze bardziej przykłada się do dbania o siebie. 


Ćwiczy zazwyczaj godzinę dziennie z osobistym trenerem. Jej treningi to mieszanka ćwiczeń siłowych, plyo i interwałów. Ostatnio na swoim instagramie (@ciara) zamieściła krótkie relacje z treningów.

Piosenkarka podkreśla, że w diecie najważniejsze jest zachowanie równowagi – nie trzeba być we wszystkim w 100% idealnym, ale trzeba zachować zdrowy rozsądek. 


Ciara jada 5-7 posiłków dziennie, co około 3 godziny, nie rezygnuje z mięsa czy węglowodanów, a jej dieta jest zbilansowana. Z tego co widziałam na instagramie jej codzienne posiłki wyglądają zaskakująco zwyczajnie – np. ziemniaki, brokuły i kurczak :)

A co Wy sądzicie o Ciarze? Podoba się Wam jej sylwetka i ona sama jako kobieta?

źródła zdjęć: zimbio.com, Ciara instagram

22 komentarze:

  1. cudowne sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciara ma boską sylwetkę i jest piękną kobietą :) jako kolejna udowadnia, że mama też może być fit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chciałabym tak kiedyś wyglądać jak urodzę dziecko:)

      Usuń
  3. cudownie wygląda zazdroszcze strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba: i sylwetka, i jej muzyka:) Motywujący post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jej piosenki, a ciało ma rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Razem z siostrą obserwujemy Ciarę od kilku lat. Jest jedną z najładniejszych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też śledzę jej wizerunek, ta kobieta zawsze wygląda świetnie:)

      Usuń
  7. uwielbiam tą kobietę
    w teledysku Like a boy zakochałam się w jej ramionach i nogach
    achhhh:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten teledysk, też zwróciłam tam na nie uwagę :) W dodatku fajnie umie tańczyć, co widać też w jej innych teledyskach.

      Usuń
  8. Super motywacja - zdolna, piękna i w takiej formie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wygląda fantastycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, Ciara ma swietną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sylwetka i mam wrażenie, że optymistyczne podejście do życia;)

    Czekam na post o inspiracjach modowych/zakupach ubrań/ Twoich stylizacjach (mój ulubiony temat postów :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie posty Ci się podobają, planuję kolejny wkrótce zrobić (wersja zimowa) :)

      Usuń
  12. Ja też jej sylwetkę uważam, że bardzo kobiecą i fajnie wysportowaną jednocześnie. Mnie to motywuje do dalszego działania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :D nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) jeśli masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam i wielbię Ciare, jest niesamowita, a jej sylwetka już od dawna bardzo mnie inspiruje do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podoba się bez makijażu, zupełnie "niezrobiona".
    Też lubię Twoje pomysły ubraniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ...a ja mam ciary...kiedy oglądam sylwetkę Ciary ;))))) hi hi hi ;)))

    ps. pięknie wygląda!!! nic dodać...nic ująć ;)))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...