sobota, 17 stycznia 2015

Cardio dnia: z Kasią Kępką

Znacie Kasię Kępkę? Ja ją najbardziej kojarzę jako prezenterkę Vivy. Pamiętam, jak będąc nastolatką zawsze oglądałam „Rendez vous”, który prowadziła odwiedzając różne miasta Polski. Lubię ją, bo jest bardzo sympatyczna i zawsze uśmiechnięta.


Jakiś czas temu Kasia bardzo się zmieniła, w sensie usportowiła. Sylwetkę ma teraz niesamowitą (ten brzuch!).


Łącznie schudła ok. 10 kg. Zawsze była ładną kobietą, ale teraz według mnie wygląda lepiej i młodziej. Jej styl ubierania też zmienił się zdecydowanie na plus :)

Kasia ćwiczy z trenerem Szymonem Gasiem i to właśnie przez niego prowadzone jest dzisiejsze cardio. Poniżej trening w całości:





Powyższy trening trwa 20 minut i zawiera w sobie 26 ćwiczeń. Przećwiczyłam go dzisiaj w ramach posiłowego cardio i bardzo mi się spodobał. Czas leci szybko, bo ciągle przechodzi się do nowego ćwiczenia.

Trening nie wyciska siódmych potów, ale czuć, że się pracowało - tego typu cardio właśnie wybieram po treningu siłowym. Szymon cały czas wyjaśnia technikę i dopinguje, a Kaśka ćwiczy jak maszyna :D  Podoba mi się kolejność ćwiczeń oraz ich rodzaj – jest dużo ćwiczeń skocznych, wplecione są też dynamiczne wersje planków. Ale chyba najbardziej lubię ostatnie tzw. ćwiczenie bokserów – daję wtedy z siebie 120% i wyobrażam sobie, jak wyboksowuję wszystkie negatywne myśli i emocje. Naprawdę działa :)

Szymon z Kasią prowadzą na Youtube kanał Gym Break (klik), gdzie zamieszczają różne treningi. Dopiero się rozkręcają, ale będę ich śledzić, bo trafiają w mój gust.

Dajcie znać, czy wypróbujecie dzisiejsze cardio i co sądzicie o metamorfozie Kasi :)

Źródła zdjęć: Katarzyna Kępka instagram, Gym Break Facebook, media2.pl, modaija.pl

31 komentarzy:

  1. Spróbuję kiedyś poćwiczyć z tym treningiem:) A Kasia ma idealny brzuch!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ich!!!
    Zobacz jeszcze treningi dumbells i z piłką swiss. Do całości dodaj six pack abs i małą tabatę na zakończenie!
    Kaśka i Szymon są genialni. Ostatnio ćwiczę tylko z nimi! Dodaję jeszcze jogę Tary Stiles;-))
    Buziaki!
    P.S wpadnij do mnie na circuit light. Trening wspomagający;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też ich bardzo polubiłam. Bo nie są ani przesłodzeni, ani zbyt hardkorowi. Po prostu tacy normalni a zarazem pozytywni i nie odwalają chały.
      Teraz robię tylko cardio, bo moim podstawowym treningiem jest siłowy, ale jak będę miała przerwę to na pewno wypróbuję te zestawy.

      Usuń
  3. Też przez jakiś czas robiłam cardio po treningu siłowym, ale szkoda mi czasu, lepiej 10 minut interwałów 2 razy w tygodniu i efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cardio jest właśnie w formie interwałowej ;>

      Usuń
  4. Nie znam tej pani, ale chętnie sprawdzę te ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku! ale ona się zmieniła! ma boską figurę :) a trening wygląda na bardzo ciekawy! jak wrócę do ćwiczeń, to z pewnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały ma brzuch, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuję po swoim siłowym. Też zawsze robię cardio i trwa około 20 minut, więc ten filmik idealnie się wpasuje. A Kasia ma piękny brzuch!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też pomiędzy 15 a 30 minut to najbardziej optymalny czas po siłowym. A jakie cardio robisz?

      Usuń
    2. Zwykle po prostu bieganie, skakanie, pajace, boksowanie, high knees, wszystko do muzyki, tak żeby intensywność dopasować do rytmu.

      Usuń
  8. O kurczę, też ją pamiętam z tych czasów! Bardzo ją lubiłam, taka sympatyczna i nie robiła z siebie głupka na antenie, jak niektóre 'lalunie' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro też jesteś rocznik 88 to nie ma opcji, żeby nie pamiętać złotych czasów Vivy :) Kaśka była (i nadal jest) moją ulubioną prezenterką:)

      Usuń
  9. Kasia zawsze robiła na mnie wrażenie naturalnej i normalnej. Rzadko spotykam osoby, którym nie odbija gdy stają się znani.
    Normalna dziewczyna w mediach i fitnessie, bez tuningu biustu , jednak takie istnieją oO
    Cardio, które pokazujesz, nie ćwiczyłam, ale sprawdziłam na YT ich brzuszki i wydają się być bardzo konkretne oraz nie poniewierające kręgosłupa.
    Zaskoczyłaś mnie jej zdjęciem z bujnym dekoltem i kwieciem we włosach, ja takiej wersji KK nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zawsze była taka do lubienia, wesoła i sympatyczna, bez potrzeby pajacowania na wizji. Pewnie dlatego tak długo trzyma się na antenie.

      Usuń
  10. Ciekawa opcja,słyszałam ale nie próbowałam:) A jeśli chodzi o inne po siłowe cardio to FitnessBlender wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa opcja. Muszę spróbować, bo wcześniej o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich :-) może dlatego, że Kasia jest taką sympatyczną osobą a ja lubię ludzi pozytywnych. Ćwiczyłam i też spodobały mi się te ćwiczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mnie do zajrzenia na ten kanał skusiła sama Kaśka :) A treningi okazały się bardzo fajne, więc to jeszcze lepiej :)

      Usuń
  13. Nie znam jej,ale ten trening dziś obił mi się o oczy w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od dawna chodzę na pływanie i mimo dość młodego wieku zaczęłam ćwiczyć też w domu, ćwiczyłam cardio z Kasią i Szymonem, mają super ćwiczenia. Jednak na Święta otrzymałam bieżnię i już rzadko ćwiczę cardio z yt. Ale jak ćwiczę na mięśnie to o Kasi i Szymonie nie zapominam. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu ćwiczę z tą "parą" . Super mają treningi , które mijają mi w mgnienia oku. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobała mi się u nich ta różnorodność ćwiczeń, ani się człowiek obejrzy a to już koniec treningu :)

      Usuń
  16. Tak Kasia sie zmieniła mega , dokladnei zawsze byla ladna ale jednak te pare kg i brzuch <3 to juz całkiem dodały jej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kanał!! Dziękuję za ten wpis :) właśnie ułożyłam swój "plan treningowy" z nimi. Od jutra zaczynam!!
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  18. Przemiana Kasi robi ogromne wrażenie :D jutro mam trening siłowy więc już wiem jaki będzie jego koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ich lubię, zresztą oboje poznałam osobiście. Są przesympatyczni, wiecznie uśmiechnięci i pełni motywacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój Boże. Tych treningów jest teraz tyle, że chyba życia nie starczy na ich wypróbowanie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się z tego cieszę, bo kiedyś był tego deficyt. Grunt w tym, żeby umieć wybrać te najlepsze dla siebie.

      Usuń
  21. tak treningi fajne:) jej brzuch może nie dokońca mi się podoba ale pszeła metamorfoze:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...