sobota, 21 lutego 2015

Dieta - zakupy jedzeniowe (FILM)

Dzisiaj co nieco o organizacji zakupów jedzenia i o tym, co najczęściej ląduje w moim koszyku. Ogólnie lubię jeździć na zakupy spożywcze, ale tylko 1-2 razy w tygodniu, by kupić więcej za jednym zamachem.


Moje zakupy zazwyczaj wyglądają podobnie, często kupuję te same rzeczy w zależności od tego co się kończy, a czasem skuszę się na coś dodatkowego w ramach urozmaicenia. 

Resztę tego, jak wyglądały jedne z moich zakupów możecie zobaczyć na filmie:



Pozdrawiam i do usłyszenia :)

18 komentarzy:

  1. Kupuję też 2, ewentulanie 3 x w tygodniu. Jak zrobię duże zakupy, to czqasem tylko 1 w tyg. Mleczko kosowe muszę kiedyś kupić by wypróbować z kawą! Cudna suczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taak wiele z tych produktów mam również w swojej lodówce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to fajnie wygląda jazda po drugiej stronie :D

    Pyszne, czyste zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, jak Ty ogarniasz tę jazdę po lewej stronie? Szacun ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przyzwyczajenia, bo kierownica też jest po innej stronie ;) Jednak trzeba też pamiętać o "odwrotnych" przepisach typu pierwszeństwo itp. Choć dla mnie teraz tutaj się wygodniej jeździ :)

      Usuń
    2. Dla mnie najtrudniej było wjeżdżać na rondo :P ale wszystko to kwestia przyzwyczajenia, teraz jest dziwnie jak musze jeździć w Polsce.

      Usuń
  5. wszystko co lubię :D widzę, że mogłybyśmy mieć jedną lodówkę dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie podobnie z zakupami :) Kiedyś się strułam tuńczykiem i miałam 3 dni wyjęte z życiorysu, teraz mam odrzut :P
    A zawsze tak mi smakował ;( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak kiedyś miałam z wątróbką, zjadłam kiedyś nieświeżą, była okropna i się zatrułam, a potem przez wiele lat nie mogłam nawet na nią patrzeć. Dopiero parę lat temu się do niej przekonałam.

      Usuń
  7. Chyba mi wtyczka wysiadłą i nie moge obejrzec filmiku :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ja uwielbiam Ciebie oglądać i słuchać! :) też zawsze mam ze sobą listę zakupów i preferuję zrobić od razu większy zapas :) widzę, że mogę wpadać na obiady :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz bardzo podobne zakupki jedzeniowe jak ja. Lubię tak - zdrowo, oszczędnie, rozsądnie bez wyskoków. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama robię zakupy codziennie, czasem co 2 dni. Ponieważ wydaje mi się, że łatwiej wtedy kupić tylko to co potrzebne. No i mniej wyrzucam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tak nie mogła, denerwuje mnie ciągłe bieganie do sklepu ;)

      Usuń
  11. Ale mi się dziwnie patrzyło na jazdę po lewej stronie :) Fajne te Twoje zakupy - i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...