czwartek, 26 marca 2015

Mój dzienny jadłospis nr 13

Świeżutki jadłospis z dzisiaj.


Dzień pracujący, nietreningowy. Bardzo zwyczajne jedzonko, nic wymyślnego, ale smacznie i do syta. A oto szczegóły posiłków:


I. Placek owsiany na śniadanie wrócił do łask :) Niekiedy nie wychodzi zbyt piękny, ale smakuje zawsze tak samo dobrze.



II. Pierwszy posiłek w pracy: kurczak, ryż, pieczone warzywa + trochę ziemniaków.



III. Kolejna przerwa, a więc i kolejny posiłek: tuńczyk, ryż, brokuły, nasiona.



IV. Po powrocie do domu: podpiekane ziemniaki, łosoś + trochę kurczaka, warzywa.



V. Ostatni posiłek: kakaowy omlet z mielonymi migdałami.


Rozpiska kcal i BTW:



Tak to u mnie dzisiaj wyglądało. A co wy ostatnio dobrego jadacie?

21 komentarzy:

  1. mówiłam już kiedyś, że Twoje jadłospisy są według mnie wzorowe? :D
    bo jeśli nie mówiłam, to mówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to mamy podobne gusta kulinarne, więc Twoje jedzenie też mi się podoba:)

      Usuń
  2. oo ten z mielonymi migdałami musze spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo białka masz w diecie. Ale posiłki bardzo apetyczne i zbilansowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego białka masz :D ja właśnie nie umiem białka wyrobić, a mam 75-100 gram :/ muszę więcej kury wcinać. U Ciebie wygląda super apetycznie :) Kaloryczność mam akurat bardzo podobną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie w drugą stronę, często kombinuję coby go aż za dużo nie wyszło :) Jak chcesz podbić białko to niekoniecznie sam kurczak, inne chude mięsa i ryby mają go mniej więcej tyle samo w porcji :)

      Usuń
  5. Baaardzo lubię te placki owsiane. I są mega zdrowe. Ale Tobie nie trzeba tego mówić :D ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super to wygląda i bardzo smacznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezłe posiłki :) wyglądają pięknie i wartościowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie :) I pokaż mi pieczone ziemniaki a ja szaleję ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten placek owsiany wygląda smakowicie. Jeszcze nigdy takiego nie jadłam, ale już znalazłam przepis na Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym wszystko bez wyjątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze u Ciebie przepysznie! :) ten placem wygląda niesamowicie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ze względu na mało czasu jem warzywa na parze i kurczaka. Plus jest taki, że córka to polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy z posiłków zjadłabym ze smakiem, wyglądają pysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ze zmianą pracy obiecałam sobie, że będę przygotowywać sobie pudełkowe jedzonko i na razie mi się udaje. Mam nadzieję, że wytrwam i będę podglądać, co tam pysznego Ty pakujesz do swoich :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...